Sjukgymnastiken Vårdcentralen Kungsbacka, Kungsbacka

Om Sjukgymnastiken Vårdcentralen Kungsbacka, Kungsbacka

Vi kan erbjuda bland annat: Artrosskola. Behandling vid graviditetsrelaterade besvär. Individuellt handledd träning. Instruktion angående egenvård. Idrottsskademottagning. Manuell behandling av leder och muskler. Ordination av fysisk aktivitet på recept. Ryggmottagning. Stresshantering, mindfulness, sömnskola. Smärtlindrande behandling med t ex akupunktur. Träning i bassäng.

Klippkortet kostar 500 kronor för 10 gånger. Korten köps i receptionen på Sjukgymnastiken. För ytterligare information kontakta receptionen på 0300-56 55 42

Bassängtider tillgängliga för klippkort:

Måndagar kl 12:00-12:55 och 17:00-17:55

Tisdagar kl 08:00-08:55 och 12:00-12:55

Onsdagar kl 09:00-09:55 och 12:00-12:55

Torsdagar kl 11:00-11:55 och 16:00-16:55

Fredagar kl 12:00-12:55

Vårdcentralen, Tölövägen 5, huvudentré - visa på karta
Artrosskola, Idrottsmedicin, Lymfödemverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Stressrehabiliteringsverksamhet