Sjukgymnastiken Vårdcentralen Kungsbacka, Kungsbacka

Om Sjukgymnastiken Vårdcentralen Kungsbacka, Kungsbacka

Vi kan erbjuda bland annat: artrosskola, handledd träning, idrottsskademottagning, ryggmottagning, stresshantering, mindfulness och sömnskola.

Bassängträning

Vår 32° bassäng ligger på Hallands sjukhus Kungsbacka i anslutning till Sjukgymnastiken

Först får du träffa en sjukgymnast för undersökning och bedömning. Därefter kommer ni gemensamt överens om ev bassängträning som behandling. För att uppnå bästa möjliga effekt bör du träna 1 – 2 gånger/vecka sammanlagt ca 10 ggr.

Om du önskar fortsätta din bassängträning på egen hand efter avslutad behandling, så finns det möjlighet att köpa KLIPPKORT.

Klippkortet kostar 500 kr för 10 gånger. Kortet köps i receptionen på Sjukgymnastiken, där Vi/patienter stämplar kortet före varje träningstillfälle.

För ytterligare information kontakta receptionen på tfn 0300-56 55 42

Bassängtider för KLIPPKORT

Måndag 12.00-12.55 17.00-17.55

Tisdag 08.00-08.55 12.00-12.55

Onsdag 09.00-09.55 12.00-12.55

Torsdag 11.00-11.55 16.00-16.55

Fredag 12.00-12.55

Vårdcentralen, Tölövägen 5, huvudentré - visa på karta
Artrosskola, Idrottsmedicin, Lymfödemverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Stressrehabiliteringsverksamhet