Sjukgymnastiken Vårdcentralen Kungsbacka, Kungsbacka

Om Sjukgymnastiken Vårdcentralen Kungsbacka, Kungsbacka

Vi kan erbjuda bland annat: artrosskola, handledd träning, idrottsskademottagning, ryggmottagning, stresshantering, mindfulness och sömnskola.

Bassängträning

Kära klippkortskunder!

Med hänvisning till rådande situation med Covid-19 smitta i samhället har vi nu fattat beslut om att stänga bassängen för klippkortskunder med start 4/5-20 .

Detta för att vi inte har någon överblick över hur många som är i bassängen på dessa tider och för att vi inte kan garantera er säkerhet vad gäller avstånd och att hygienföreskrifter följs.

Vi kommer att ha träning i bassäng under övervakning av sjukgymnast för de som är i behov av sådan behandling. Kontakta oss på 1177 eller via telefon 0300-565003 vid frågor. Klippkorten kommer även att gälla senare när bassängverksamheten är i gång som vanligt. Information om när vi startar igen kommer ut på hemsidan.

Tack för er förståelse!

Vänliga Hälsningar

sjukgymnastiken

Vårdcentralen Kungsbacka

Vårdcentralen, Tölövägen 5, huvudentré - visa på karta
Artrosskola, Idrottsmedicin, Lymfödemverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Stressrehabiliteringsverksamhet