• ‭070-406 14 75‬

4,9

Logo Naprapatlogik

Om Naprapatlogik

Välkommen till Naprapatlogik!

Du hittar vår mottagning i Täby, i anslutning till Styrka Crossfits lokaler. Till oss är alla välkomna och vi behandlar dagligen trötta ryggar, stela axlar och löparknän.

Det här kan vi hjälpa dig med

Hos oss får du träffa kunniga naprapater som använder en rad olika behandlingsmetoder, till exempel dry needling, massage, idrottsmassage och andra manuella tekniker. Vi kan hjälpa dig som har drabbats av:

• Huvudvärk
  • Impingement
  • Musarm

...och mycket mer!

Vi kan också ta emot på Kungsholmen i Stockholm

Vid önskemål kan vi också ge behandling på Hantverkargatan 78 i Stockholm, där vi hyr in oss på tisdagar från kl 13:00. Välkommen att boka en tid eller kontakta oss om du har frågor!

Om oss på Naprapatlogik

Vi som jobbar på Naprapatlogik brinner för naprapati, träning och hälsa. Hos oss står du som patient i centrum, och alla behandlingar anpassas efter just dina behov. Mottagningen drivs av Christoffer Andell, leg. naprapat, som har ett stort intresse för idrott och idrottsrelaterade besvär, men även besvär relaterade till käken och bettet.

Varmt välkommen till oss på Naprapatlogik!

Informationen uppdaterades 08 april 2020 av Vården.se

Behandlingar hos Naprapatlogik

Besök hos naprapat hos Naprapatlogik i Täby

Hos Naprapatlogik kan du få hjälp med dina besvär av kunniga naprapater. Vad gör en naprapat? Naprapater arbetar med rörelseapparaten,...

Massage hos Naprapatlogik i Täby

Massage är något som kan vara skönt avslappnande, men det kan också vara en bra metod för att avhjälpa olika besvär från musklerna. Hos Napr...

Behandling av huvudvärk hos Naprapatlogik i Täby

Huvudvärk är något som drabbar de allra flesta av oss ibland, och det kan ha en rad olika orsaker. Hos Naprapatlogik kan vi hjälpa dig ident...

Behandling av ryggskott hos Naprapatlogik i Täby

Hos Narpapatlogik kan vi hjälpa dig om du har drabbats av ryggskott. Vad innebär det att få ryggskott? Ryggskott, eller akut lumbago, ...

Behandling av tennisarmbåge hos Naprapatlogik i Täby

Har du drabbats av tennisarmbåge? Välkommen till oss på Naprapatlogik för hjälp med behandling! Vad är tennisarmbåge? Tennisarmbåge ka...

Behandling av nackspärr hos Naprapatlogik i Täby

Nackspärr är ett vanligt besvär som drabbar de flesta någon gång i livet. Vi på Naprapatlogik träffar dagligen patienter med nackspärr och k...

Karta - Fogdevägen 1, Täby

Naprapatlogik

4,9

10:30 - 12 maj, 2020 skrev:

Hade problem med ryggen, fick tid samma dag som jag tog kontakt, därefter var låsningen i ryggen bort, rekommenderar verkligen!

02:23 - 27 apr, 2020 skrev:

Professionellt och mycket trevligt bemötande. Märkte direkt positiv skillnad på mitt problem. Fick tydliga och enkla övningar med mig hem.

20:37 - 16 apr, 2020 skrev:

Efter att ha haft problem med axeln i många år så är det äntligen bra igen! Har ett stort förtroende för Christoffer och hans kompetens. Att han dessutom är otroligt duktig med människor och genuint bryr sig ger mig som kund en god och trygg känsla. Tummen upp!

19:49 - 16 apr, 2020 skrev:

Från 60 årig till 30 åring på bara några behandlingar. Jag hade ont i både axlar och rygg när jag kom till Christoffer. Vi la tillsammans upp en plan och har nu fått alla mina besvär att försvinna. Nu jobbar vi för att jag ska bygga upp en styrka så jag inte ska behöva komma tillbaka med besvären. Jag rekommenderar alla att söka hjälp hos Naprapatlogok.

12:23 - 16 apr, 2020 skrev:

Fantastiskt bemötande. Som en ny människa redan efter 1a behandlingen.

11:36 - 16 apr, 2020 skrev:

Bra bemötande. Stort engagemang och kunskap. Bra råd och övningar

3,5

09:15 - 16 apr, 2020 skrev:

Har gått till Christoffer på Naprapatlogik i flera omgångar för olika problem. Han har alltid gett professionell och individanpassad behandling som hjälpt mina problem. Har rekommenderat vänner och familj att gå till Christoffer om de får besvär med kroppen.

09:15 - 16 apr, 2020 skrev:

Bra och trevlig mottagning som håller en hög kvalité på så väl behandlingen samt på service och bemötande.

Rekommenderas varmt!

08:16 - 16 apr, 2020

19:14 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag tog kontakt med Christoffer på Naprapatlogik pga mina problem med rygg och nacke. Problemen har uppstått av stilla sittande arbete och för lite träning. Med hjälp av Christoffers behandlingar, instruktioner och tips på träningsupplägg. Tack vare Naprapatlogik och framförallt Christoffer så mår jag idag mycket bättre och är en friskare människa! Jag rekommenderar starkt ett besök hos Christoffer vid besvär med kroppen!

17:21 - 15 apr, 2020 skrev:

Professionell och personlig behandling samt råd gällande träning för mina besvär från rygg och bäcken. Träning pågår 👍

17:02 - 15 apr, 2020 skrev:

Christoffer är grymt duktig och kunnig. Samtidigt som det gör ont när man går till han så går man därifrån glad!

Rekommenderar Christoffer starkt!

16:51 - 15 apr, 2020 skrev:

Mycket bra bemötande och kunnig. Rekommenderas!

15:50 - 15 apr, 2020 skrev:

Christoffer är den bästa naprapaten jag besökt och jag har träffat många. Rätt diagnos, rätt behandling, bra träningsråd och framför allt, behandlingen fungerar

14:56 - 15 apr, 2020 skrev:

Mycket bra och kunnig personal

14:23 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag har varit i kontakt med naprapatlogik och Christoffer vid flertalet gånger. Jag har haft kraftiga problem med rygg, nacke samt handled.
Samtliga problem har försvunnit med hjälp av Christoffer och hans mycket proffsiga behandlingar. oftast har det behövts 3-4 behandlingar för varje symptom samt följa rehab schema för att få bukt på det, men allt har alltid löst sig. kan varmt rekommendera Christoffer och hans tjänster vid besvär!

14:12 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag sökte till Christoffer och Naprapatlogik för att jag hade ont mitt vänstra knä. Jag fick ont när jag gick i trappor och skulle hoppa på cykeln. Några behandlingar och hemövningar senare så är min gamla fotbollsskada som jag gått med länge borta.

14:12 - 15 apr, 2020 skrev:

Christoffer är oerhört kunnig och ett par besök hos honom löser det mesta. Kan varmt rekommendera honom!

14:09 - 15 apr, 2020 skrev:

Jag kan verkligen rekommendera Naprapatlogik. Min huvudvärk och mitt problematiska knä är ett minne blott!

14:02 - 15 apr, 2020 skrev:

Hade problem med min axel. Fick snabb hjälp och bra rådgivning och tips därefter!

14:00 - 15 apr, 2020 skrev:

Har gått hos naprapatlogik för att få hjälp med mitt löparknä. Genom bra och upprepade behandlingar har jag nu kommit till ett stadie där jag så smått kunnat börja löpa igen! Jättetacksam för all er hjälp!