Omega Naprapati

Logo Omega Naprapati

Täby

Har du fått ett ryggskott, en hälsporre eller stukat foten? Här på Omega Naprapati hjälper vi dig med dina besvär på bästa sätt!

Om Omega Naprapati

Hos oss kommer du som patient i första hand. Du behandlas i lugn och ro och gott om tid läggs på en noggrann undersökning för att du ska få en så lämplig och specifik behandling som möjligt i en lugn och professionell miljö.

Vår fräscha klinik är välutrustad och vi har den senaste tekniken inom behandlings-, och undersökningsteknik - hos oss kan du vara säker på att du får en behandling som är lämplig just för dina besvär.

Helgjour - akuttid för naprapati

Vi erbjuder nu även jourtider på lördagar. Kontakta oss för att boka en tid.

Var hittar du Omega Naprapati?

Vår moderna och fräscha klinik ligger i Täby och ligger knappt 2,5 km från Täby Centrum. Det finns gott om parkeringsplatser (över 200 platser) utanför kliniken (två timmar med P-skiva - framför ICA Stop). Vi sitter i samma fastighet som ICA Stop och SATS.

Välkommen till Omega Naprapati du också!

Informationen uppdaterades 30 november 2017 av Vården.se

Bergtorpsvägen 43B, 1tr, Täby - Visa på karta

• Lördag 11:00 - 14:45 (helgjour)
  • Lunchstängt kl 12.00-12.45

4,9

Behandlingar hos Omega Naprapati

• Naprapatbehandling

690 kr Pensionär 500 kr, Ungdom 400 kr, Akutbehandling helgjour 890 kr

En naprapatbehandling utförs för att du ska få hjälp med besvär som lett till ömma och/eller stela leder och muskler. En naprapat behandlar ... Läs mer

• Stötvågbehandling

400 kr Priset avser endast stötvågsbehandling. Gäller ej första besöket.

Stötvågbehandling kallas även för shockwave therapy. Behandling med stötvåg är en vetenskapligt förankrad metod som ger en god effekt på ska... Läs mer

• Ultraljudsundersökning

890 kr

En ultraljudsundersökning ger dig som patient möjligheten att få en effektivare och bättre behandling eftersom man, med en ultraljudsundersö... Läs mer

• Ryggskott

690 kr Pensionär 500 kr, Ungdom 400 kr, Akutbehandling helgjour 890 kr

Plötsliga smärtor eller stelhet i ländryggen brukar kallas för ryggskott. Vad som har hänt är ofta oklart men smärtan kan utlösas av någon p... Läs mer

• Tennisarmbåge

690 kr Pensionär 500 kr, Ungdom 400 kr, Akutbehandling helgjour 890 kr

En tennisarmbåge uppstår av en inflammation i muskelfästen på armbågens utsida. Ofta upplevs smärta i underarmens ovansida samt i armbågen, ... Läs mer

• Hälsporre

690 kr Pensionär 500 kr, Ungdom 400 kr, Akutbehandling helgjour 890 kr

En hälsporre frambringas av en överbelastning av bindvävsstrukturer i hålfoten. Denna bindväv utgör ett viktigt stöd för foten då den belast... Läs mer

• Akutbehandling Helgjour

890 kr

Har du drabbats av akuta besvär och behöver träffa en naprapat? Kanske har du fått akut ryggskott eller nackspärr? På Omega Naprapati erb... Läs mer

David Benyamin

David Benyamin

• Tog examen från Naprapathögskolan 2011.
  • Legitimerad naprapat.
  • Examen ​MSKUL (Muskuloskeletal ultraljudsdiagnostik) - Godkänd av OMT-sektionen inom LSR (Sektionen för Ortopedisk Manuell Terapi resp. Legitimerade Sjukgymnasters Riksförbund).
  • Certifikat ESWT (Extracorporeal Shockwave Therapy) - Godkänd av Storz Medical AG, Schweiz.
  • Diplom fortsättningskurs i stötvågsbehandling för fördjupning och behandling av avancerade indikationer/diagnoser.
  • Diplom Laserterapi steg 3 (LLLT - Low Level Laser Therapy) - Godkänd av Axelsons Gymnastiska Institut.
  • Diplomerad och certifierad massageterapeut - Godkänd av branschrådet Svensk Massage, diplom från Naprapathögskolan.
  • Klinikchef.
Victor Aastrup

Victor Aastrup

• Tog examen från Naprapathögskolan 2015.
  • Legitimerad naprapat.
  • Diplom Dry Needling.
  • Har jobbat som ansvarig naprapat för AFC Eskilstuna – fotbollsallsvenskan säsong 2017.
  • Har jobbat som ansvarig naprapat och fystränare för AIK Hockey – hockeyallsvenskan säsong 2015/2016 samt 2016/2017.
  • Personlig tränare.
  • Diplomerad massageterapeut.

Receptionist

Vår receptionist hjälper dig med tidsbokningar, fakturafrågor, betalningar, ändringar, frågor om våra behandlings- och undersökningsmetoder med mera.

Du anmäler dig i receptionen när du kommer till kliniken och får sedan slå dig ner och vänta tills naprapaten tar emot dig.

Karta - Bergtorpsvägen 43B, 1tr, Täby

4,9

• 19:42 - 17 maj, 2018

• 17:39 - 16 maj, 2018 skrev:

Proffsigt och omhändertagande.
    Rekommenderar!

• 14:11 - 25 apr, 2018

• 14:00 - 20 apr, 2018 skrev:

Jag är mycket nöjd med min behandling och bemötandet jag fick. Väldigt kunniga och engagerade och jag har märkt en enorm förbättring efter behandlingen!

• 13:20 - 14 apr, 2018 skrev:

Jag önskar att jag fått höra om Omega tidigare. 3 års lång problematik med återkommande ryggskott och nackspärr har lett mig till ett 10-tal olika naprapater (även besökt specialister utomlands) samt varit i kontakt med läkarvården, utan framgång. Jag besökte David för nästan ett år sedan, och han listade direkt ut var problemet låg, förde en diskussion, behandlade och gav en långsiktig lösning. Smärtorna går äntligen ner och den konstanta oron får äntligen vila. Omega är det i särklass bästa vad gäller kvalitet och omhändertagande, och jag hoppas verkligen att fler hittar hit.

Det som är unikt for Omega är förmågan till ett allround-tänk och ett brinnande intresse för problemlösning, vilket är ytterst nödvändigt för korrekt diagnostisering. David har kunskap i ett flertal områden som ytterligare ökar kvalitén på hans behandlingar. Ett annat plus är att han är intressant att konversera med under behandlingtiden.

• 09:52 - 14 mar, 2018 skrev:

Mycket nöjd. Fick possitivt bemötande på egna förslag till behandling. Efter 3 behandlingar var jag smärtfri från svåra höft -säte och ländryggsbesvär pga muskelinflammation. Lugn o skön miljö utan stress. Rekommenderas starkt!

• 13:05 - 13 mar, 2018 skrev:

Överlägsen kompetens och bemötande. Efter ha testat 7 olika naprapater tidigare så känns det som jag har hittat rätt!

• 08:36 - 08 mar, 2018 skrev:

Ett mycket proffsigt bemötande, en säkerhet i diagnos och behandling. Bjuder på mycket kunskap och har en trevlig stämning och smakfulla lokaler.
    Rekommenderas starkt.

• 16:18 - 07 mar, 2018 skrev:

Fick fantastiskt bra hjälp med mitt knäproblem. Med sin tidigare erfarenhet om liknande skador kunde dom göra rätt diagnos direkt och anpassade behandlingen efter det även om ortopeden var inne på helt annat spår innan MRT.

• 12:33 - 06 mar, 2018

• 18:46 - 01 mar, 2018 skrev:

Super duktig och kunnig.

• 16:48 - 14 nov, 2017 skrev:

David har hjälpt mig ett flertal gånger med ryggbesvär (muskelbristningar), tennisarmbåge och diskbråck. Har efter behandlingarna varit helt fri från besvär. Kan varmt rekommendera Omega Naprapati. Även väldigt kunnig och man får tydliga svar på frågor.

• 11:01 - 26 sep, 2017 skrev:

Super bra! Rekomenderas varmt!

• 14:43 - 27 aug, 2017

• 12:54 - 11 aug, 2017 skrev:

Fick hjälp jättesnabbt för diskbråck, såå tacksam! Proffsig, supertrevlig och mycket tydlig information!

• 19:23 - 27 jul, 2017 skrev:

Snabb och proffsig service vid nackspärr! Jag fick tid med kort varsel, mycket bra och prisvärd hjälp!

• 12:08 - 24 jun, 2017

• 15:39 - 05 jun, 2017 skrev:

tack för en bra behandling

• 10:49 - 24 mar, 2017

• 21:30 - 20 mar, 2017

• 13:34 - 21 feb, 2017 skrev:

Blev tipsad till omega naprapati av en vän. Hade haft problem med smärtor i ländryggen en längre tid som bara blev värre. Efter några veckors behandling är smärtorna i ryggen nu helt borta, mycket professionell och kunnig personal.

• 16:23 - 20 feb, 2017 skrev:

Är oerhört nöjd med den behandling och bemötande jag fick. Det kan ta tid att bli kvitt sina besvär, men till slut blir man det. Omega har den kompetens och utrustning som behövdes för att min muskelbristning skulle läka.
    Kan varmt rekommendera Omega Naprapati!

• 14:43 - 24 jan, 2017 skrev:

Har varit hos flera naprapater tidigare pga ont i axlar och rygg genom åren. Har aldrig tidigare gett betyget 5/5...förrän nu! David på Omega är en mycket kunnig och skicklig naprapat som håller sig a-jour med den senaste tekniken och forskningen inom området. Efter en serie av stötvågsbehandlingar pga axelproblem så är jag så gott som helt återställd. Kan varmt rekommendera Omega och speciellt David.

• 16:52 - 04 jan, 2017 skrev:

En inflammation i en disk blev helt symptonfri efter två besök. Stort tack för mycket bra hjälp!

• 11:42 - 24 dec, 2016 skrev:

David på Omega har verkligen hjälpt mig efter en lång tid av smärta i axlarna. David förstod tidigt vad problemet var och satt genast in rätt behandling. Genom att använda stötvågstekniken bröt han ner inflamationen i axlarna och jag är nu friskförklarad och kan träna igen.

Tack David och Omega för Er kompetens och trevliga bemötande.

• 17:50 - 26 okt, 2016

• 17:18 - 14 okt, 2016 skrev:

Jag besökte David på Omega Naprapati för att jag hade extrema smärtor i höger axel/arm. Jag hade haft ont i över ett halvår, gått i behandling i 4 månader hos min lokala vårdcentral, där jag 1) fick vänta 6 veckor för att få tid hos sjukgymnast 2) blev feldiagnoserad 3) felbehandlades, vilket medförde att jag gjorde övningar dagligen under två månaders tid som enligt David troligen FÖRVÄRRADE mitt tillstånd. Till slut var smärtorna helt olidliga och hade tagit över mitt liv så att jag inte ens kunde tvätta håret själv. När jag uppsökte Omega Naprapati för att få en second opinion var jag i upplösningstillstånd. David kunde direkt konstatera att jag hade kalkaxel, och ultraljudsundersökningen visade att jag också hade inflammation i bicepssensan och små rupturer inne i senan. Han började omgående med behandling (först elektroterapi, sen stötvågsbehandling) och redan efter andra tillfället hade mina nättsmärtor helt försvunnit! En extrem lycka! Idag har jag kommit halvvägs i min behandling och det ser ljust ut. Jag kommer att slippa operation och det är en stor lättnad. David är en oerhört kunnig, professionell naprapat som verkligen sätter patienten i fokus med sitt omtänksamma och fina sätt. Han är väldigt tydlig med att informera så att man förstår sitt tillstånd och läkningsprocessen, Han är noga med att sätta rätt förväntningar och tar sig tid att svara på frågor och funderingar. Jag har aldrig varit så nöjd med en vårdgivare innan och har till och med rekommenderat David till familjemedlemmar vilket lett till att min pappa fått sin hälsporre botad efter 2 års besvär.

• 20:17 - 29 sep, 2016 skrev:

Fick mycket bra hjalp mot smarta i axel, det gick over pa tva behandlingar. Detta var fantastiskt!
    Hade aven stora problem med tiltad hoft som troligen upstatt som foljd av spanda muskler, trodde aldrig jag skulle kunna springa igen, men det kan jag nu, aven om rehabiliteringstiden har varit lang.

• 18:09 - 29 sep, 2016 skrev:

Extremt nöjd! Har besökt kliniken tidigare och kommer även göra detta för eventuella framtida besvär.

• 11:09 - 23 sep, 2016

• 21:00 - 20 sep, 2016 skrev:

Jag har haft problem med spänningar i nacke och skuldror en längre tid. Hos David fick jag inte bara professionell vård utan också ett respektfullt och varmt bemötande.
    Därför har jag också rekommenderat David till många i bekantskapskretsen med lika goda resultat.

• 18:36 - 20 sep, 2016

• 16:38 - 08 sep, 2016

• 17:10 - 20 jul, 2016 skrev:

Jag besökte David på Omega Naprapati efter kraftig nackspärr och skulle varmt rekommendera ett besök.

Kvaliteten var jättebra med utförlig analys innan påbörjad behandling vilket även ledde till snabbt resultat. Dessutom är lokalerna fräscha och de är en av få som har jour på lördagar.

• 17:56 - 19 jul, 2016 skrev:

Kunniga, fantastisk personal och fantastisk kommunikation

• 16:34 - 09 maj, 2016 skrev:

Jag har haft problem med huvudvärk och spända muskler i min kropp extremt länge så jag bokade tid hos Omega naprapati för att neurologen och läkare rekommenderade det. David är otroligt skicklig på sitt yrke och sprider en väldigt härlig energi kring sig. Tack vare David är jag nu tillbaka i mina rörligheten han tillämpar ett holistiskt perspektiv i sina behandlingar, dvs. ser till helheten i och respekterar min aktuella situation och dagsform. Det märks väldig tydlig att David brinner för sitt yrke och vill att patienten mår bättre, blir smärtfri och rörligheten blir bättre.
    Proffsiga behandlingar och tydlig och bra rådgivning i alla möten.

• 10:34 - 18 apr, 2016 skrev:

Jag har haft problem med huvudvärk och spända muskler ett bra tag så jag bokade tid hos Omega naprapati. Nu har jag blivit behandlad hos David i några månader och har i princip aldrig ont i huvudet längre. Finns bara positivt att säga, trevligt bemötande, professionell personal som vet vad som är bäst för just dig och även bra tillgänglighet när det kommer till både kommunikation och öppettider. Toppen!

• 14:21 - 31 mar, 2016 skrev:

Jag har länge haft problem med min ena armbåge och efter ett snedskär i längdspåret förvärrades det till den punkt där jag inte kunde använda armen ordentligt. Jag bokade tid hos Omega naprapati eftersom de ligger i närheten av mitt arbete och har bara positivt att säga. Trevligt bemötande i reception, fräscha lokaler men framförallt väldigt kunnig personal med senaste teknologin. Efter behandlingar med massage och elektricitet är armen återställd och jag har fått ett antal övningar och råd som kommer att fortsätta stärka upp min armbåge så att detta förhoppningsvis inte händer igen.

• 12:27 - 02 mar, 2016 skrev:

Mycket vänligt och professionellt bemötande, både av Madeleine och David. Anpassad behandling efter mina behov. Lyhördhet inför hur jag svarar på behandlingen, både under själva behandlingen och efteråt. Rekommenderar varmt Omega Naprapati.

• 09:30 - 25 feb, 2016 skrev:

Prefessionellt bemötande med massor av bra info. Lyhördhet - anpassade behandlingen efter hur jag reagerade på den. Fick ett bra träningsprogram efter avslutad behandling. Enda negativa är öppettiderna på fredagar som är sämre.

• 20:20 - 24 feb, 2016 skrev:

Hade problem med min armbåge som jag fick väldigt proffsig hjälp med. Dom hade stor förståelse att jag hade ont, vilket ingav förtroende. Väldigt nöjd med både Jörgen och David.

• 12:12 - 22 feb, 2016 skrev:

Hade fått behandling från annat ställe men känner att det stämmer inte med det brukar en behandling ser ut så byter jag till Omega. Där har fått en vänlig bra upplevelse båda bemöta med personal och behandlingar, super njöt blir jag det. Jag är varm rekommenderar Omega Naprapati till alla.

• 10:41 - 14 feb, 2016 skrev:

Fick mkt bra hjälp att åtgärda en ömmande sätesmuskel och är nu återställd! Uppskattade speciellt att David tog sig tid att förklara sammanhangen mellan muskelgrupper etc så att jag mer proaktivt kan undvika att samma sak händer igen!

• 09:10 - 07 feb, 2016 skrev:

Hockeyspelande sonen, 14 år, behövde hjälp för ryggont i ryggslutet. Fick fantastisk hjälp på en gång ! Efter 4 gånger var han hel igen och kan nu utföra sin sport utan några känningar alls. Rekommenderar verkligen Jörgen, som utfört ett mycket professionellt arbete.

• 08:39 - 02 feb, 2016

• 19:17 - 27 jan, 2016

• 22:17 - 17 jan, 2016

• 23:35 - 05 jan, 2016 skrev:

Jag opererade min fot i somras, fick mer besvär än innan operationen. Gick till David som ett sista försök, det visade sig vara bland det bästa jag gjort. Innan jag träffade David kunde jag knappt utföra mitt arbete, jag kunde inte stå upp i mer än någon timme utan att få ont, jag åt smärtstillande och led ändå av mycket smärtor. I nästa vecka ska jag ställa mig på volleybollplanen igen. Jag trodde inte att det var möjligt men tack vare David kan jag spendera min fritid med det jag älskar.

• 08:24 - 11 dec, 2015 skrev:

Kom till Omega i September och kunde knappt gå,idag 11/12 är jag helt återställd.
    Mycket Nöjd!
    Tack Omega!

• 20:39 - 19 okt, 2015

4,2

• 09:16 - 21 sep, 2015

• 16:56 - 03 sep, 2015 skrev:

Mycket nöjd med min upplevelse på klinik Omega Naprapati.
    Trevligt bemötande och mycket proffesionellt utfört arbete av Jörgen Svensson.
    Efter mina behandlingar så är min stelhet och smärta helt borta i nacke och axlar, och jag känner mig helt återställd igen.

• 16:47 - 03 sep, 2015 skrev:

Ont i mitt vänstra knä mest ömt ibland smärta. Fick ett presentkort i födelsedagspresent hos en naprapat.
    Efter ultraljudsundersökningen som David genomförde blev det tydligt att jag har en slemsäksinflammation detta skall vi behandla med frekvensterapi ( Hoppas det är rätt ord )
    Efter 5 besök blev jag professionellt bemöt av Cornelia i receptionen Davids kunskaper som naprapat.
    Med Davids rekommendationer står jag själv för eftervården med en ispåse på mitt knä
    15 min/kväll

Tack !
    Omega Naprapati

• 13:24 - 01 sep, 2015 skrev:

Fick väldigt bra hjälp vid muskelbristning, rätt diagnos snabbt, och väldigt bra behandling

• 17:32 - 30 aug, 2015 skrev:

Professionellt och effektivt. Davids kompetens och förmåga att göra och tolka ultraljud är en tillgång som var ovärderlig när jag råkade ut för en skada. Behandlingen var effektiv och Davids bedömning av återhämtningstiden stämde helt.Jag är helt återställd till en mycket rimlig kostnad.Skönt att veta att hjälpen finns nära vid behov.

• 13:00 - 26 aug, 2015 skrev:

Fick akut ryggvärk under semestertider då det mesta var stängt. Väldigt bra bemötande, både vid kontakt med reception och med Jörgen som behandlade mig ett flertal gånger med olika metoder samt instruktion om bra träning för ryggen. Kan varmt rekommendera Omega Naprapati och Jörgen.

• 13:00 - 05 aug, 2015

• 22:00 - 28 jul, 2015 skrev:

Fick akuthjälp en lördag (!) då jag drabbades av så kraftiga ryggsmärtor att jag inte kunde ta mig upp från badrumsgolvet. Markant förbättring efter första behandlingen och besvärsfri efter tre behandlingar.

• 20:53 - 26 jul, 2015

• 22:39 - 15 jul, 2015 skrev:

Jag kan varmt rekommendera den här kliniken, bemötandet är professionellt och man känner sig trygg som patient. Jag behövde stötvåg, elektroterapi och massage för att bli bra. Allt på samma ställe. Det var också bra att få stretch och övningar under behandlingsperioden för att påskynda läkning.

• 15:49 - 10 jul, 2015 skrev:

Finns bara ett ord:Proffsigt!

• 13:14 - 08 jul, 2015 skrev:

David var oerhört professionell och duktig. Är mycket nöjd med min behandling som hjälpte mig bli kvitt min smärta. Rekommenderar varmt!

• 21:36 - 02 jul, 2015

• 19:35 - 15 jun, 2015 skrev:

Proffsigt bemötande i toppenfina lokaler och effektiv utrustning. För att inte tala om massagen. David hittar alltid mina ömmande punkter. Har fått hjälp mot nackont och ischias. Känner mig betydligt bättre efter redan fyra behandlingar. Rekommenderas !

• 13:28 - 14 jun, 2015 skrev:

Eftersom jag bokade under en kampanj var det lite svårt att få en tid snabbt, med jag upplevde en vilja att försöka lösa detta på bästa sätt. Behandlingarna var mycket effektiva( 3 st) märkte stor effekt redan efter den första. Fick bra info om stretchövningar och vad jag ska se upp med
    Om man är lite blyg av sig och inte vill visa för mycket av sin kropp vore det bra om man använde en handduk att täcka med vid massage.

• 17:56 - 04 jun, 2015 skrev:

Bästa vård och bemötande jag någonsin erhållit-fräscha lokaler och professionell personal-jag är kanonnöjd!

• 18:14 - 18 maj, 2015 skrev:

Har haft ont i ryggen under en längre tid men efter att ha gått hos David några gånger så är jag i stort sett bra i ryggen. Kan nu börja spela golf igen. Underbart!
    Tack David

• 11:28 - 14 maj, 2015 skrev:

Fick en hälsporre. Höll ut i över 3 månader med värk och problem att gå. När David tog tag i problemet och gav mig "stötar" (som gjorde mycket ont) blev jag bättre. Efter 5-6 gånger kunde jag promenera utan värk!
    Stort tack både till David och till Cornelia i receptionen som alltid hjälpte mig att få tider.
    Rekommenderas!!!

• 14:46 - 10 maj, 2015 skrev:

Jag är väldigt nöjd

• 14:44 - 10 maj, 2015

• 21:36 - 06 maj, 2015 skrev:

Fick hjälp med min onda nacke och axlar på ett mycket bra sätt. Rekommenderar varmt Omega Naprapati.

• 12:49 - 06 maj, 2015 skrev:

Proffsigt bemötande och fantastisk behandling. Superbra med tips vad man kan göra själv hemma för att må bra.👍

• 14:36 - 18 apr, 2015 skrev:

Jag råkade ut för en belastningskada
    på ryggmuskeln med kraftig muskelinflammation.
    Sökte hjälp hos Omega Naprapati
    Helt återställd efter 4 behandlingar.
    Jag kan varmt kan rekommendera Omega Naprapati för muskelskador.

• 18:19 - 15 feb, 2015 skrev:

Jag råkade ut för ett olycksfall på jobbet och fick en skada i vaden.Jag gick till David och efter ultraljud konstaterades en ganska stor bristning i vaden,efter flertalet behanlingar är jag nu återställd.Jag är mycket nöjd med den behanling och den information jag fick vid varje möte och kan varmt rekommendera Omega Naprapati

• 15:48 - 04 feb, 2015 skrev:

Jag är mycket nöjd med behandlingen jag fick för mitt ryggskott.

• 11:27 - 02 feb, 2015 skrev:

Jag har prövat många olika naprapater genom åren och varit nöjda med dom. David har fokus på att lösa mina problem långsiktigt med individuellt träningsprogram och tips och råd. Jag rekommenderar honom varmt.

• 18:37 - 29 jan, 2015 skrev:

Min rygg har spökat i många år, jag har knappt kunnat luta mig över badkaret när jag har tvättat håret osv. Så fick jag tips om Omega Naprapati och döm om min förvåning när denna naprapat David lyckades befria mig från smärtan. Ett fantastiskt bemötande av både naprapat & receptionist. Har aldrig kunnat drömma om att må så bra som nu. Stort tack till David!

• 13:31 - 22 jan, 2015 skrev:

Jag har besökt flera olika naprapater men deras resultat av behandlingarna har inte bestått.

På Omega Naprapati har jag fått hjälp som har hållit i sig länge, både pga. rätt behandling men också för att jag fått en behandlingsplan och rekommendationer på vad jag ska göra framöver så att inte problemen uppstår igen. Jag rekommenderar Omega Naprapati varmt!

• 11:30 - 21 jan, 2015 skrev:

jag är jättenöjd med mottagandet och informationen.har blivit informerad om min skada och dess utveckling under hela behandlingen vilket jag uppskattar jag har också blivit nästan helt åtställd såjag är mycket nöjd totalt sätt.