Öppet i morgon från 00:00

Medicinavdelning 5 Oskarshamn

Rösvägen 1, Oskarshamn

Medicinavdelning 5 Oskarshamn

Vi vårdar och behandlar dig som har en sjukdom i mag-tarmkanalen, gallvägar, lever, bukspottkörtel, luftvägar, lungor och brösthåla. Vi tar även emot dig som har en hormon- eller blodsjukdom. Vi arbetar i team, vilket innebär att du kommer att träffa flera av oss när du är här. Eftersom vi jobbar i team kommer de som du träffar ha en god kännedom om ditt tillstånd, vilket gör att vi kan ta ett helhetsgrepp kring din behandling och att du kan känna dig trygg under behandlingen.

Informationen uppdaterades 08:02 - 17 okt, 2020

Logga - Kry