4.8

Hälsocentralen Gilleberget

Medborgargatan 30 D, 856 30 Sundsvall

Hälsocentralen Gilleberget

4.8
Hälsocentralen Gilleberget är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Informationen uppdaterades 07:02 - 31 jul, 2021

4.8 / 5

7 sep, 2020 Knut Ö. skrev:

Hej För 12-15 sedan märkte jag tendens till droppfot. Googlade och fick se att det var näst intill inget att göra. Men – för c:a 10 år sedan började fötterna domna och blev kalla så jag sökte läkare. Fick inga besked av henne när jag gick därifrån. Dagen efter ringde hon och talade om att hon skickat en remiss till lasarettet eftersom jag hade förhöjt PSA-värde. Har gått på kontroll sedan dess. Efterhand under åren blev besväret med fötterna värre. Dom domnade och var iskalla. Dessutom spred sig obehaget upp till knäna. Det kändes som att ha för trånga stödstrumpor på mig. På morron stretar tårna neråt så att jag får ta tid på mig att ”bryta till vinkeln”. Det började bli så obehagligt att jag sökte läkare igen för två år sedan. Fick inga besked om det fanns nåt att göra den här gången också. Ett par dagar efter besöket fick jag ett brev där han talade om att jag har lindrig kol och recept på medicin utskrivet. Kontentan av mina läkarbesök är att om man söker för problem med fötter och vader så får man veta att man har högt PSA-värde första besöket och lindrig kol vid andra besöket. Är det en vanlig behandling av en sökande? Jag är naturligtvis glad för att i tid får vård och behandling för prostatacancer

30 okt, 2019 Ulf L. skrev:

18 jan, 2019 J..d skrev:

Hög servicenivå bra bemötande av min mor, Gilleberget är till stor hjälp!! Mycket bra återkoppling och uppföljning i ärendet!

17 okt, 2018 Anna V. skrev:

Besök hos fysioterapeut C. i maj- juni 2018. Otroligt bra bemötande och information /behandling så jag har kunnat sköta min rygg själv.

2 mar, 2017 Margit skrev:

Med risk att personalen får för många patienter vill jag ändå lämna min åsikt om denna vc. All personal jag har mött under mina besök har varit tillmötesgående med glädje, hjälpsamhet och kunskap. Tio sjärnor **********