Närhälsan Styrsö vårdcentral, Styrsö

Om Närhälsan Styrsö vårdcentral, Styrsö

Vår vårdcentral är belägen i Göteborgs södra skärgård och hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande. Utöver distriktsläkare har vi bl a sjukgymnast, arbetsterapeut och psykoterapeut.
Välkommen till oss på Närhälsan i skärgården. /Verksamhetschef Marie Johansson.

Lista dig hos Närhälsan Styrsö vårdcentral, Styrsö

Husläkare / vårdcentral

Närhälsan Styrsö vårdcentral, Styrsö

4,6

13:03 - 21 okt, 2019 skrev:

Fantastisk bemötande smidiga öppettider. Underbar vårdcentral!

01:15 - 13 nov, 2017 skrev:

Tur att inte alla Göteborgare listar sig här!

08:36 - 27 jul, 2017 skrev:

Tycker VC har ett fantastiskt bemötande från alla anställda. Hade glömt hur det kändes att bli behandlad som en hel människa. Så här borde det vara överallt. Tack till er ni gör ett suveränt arbete. 🙏🏻🌸

16:48 - 07 okt, 2013 skrev:

Jag gillar min vårdcentral men har svårt komma i kontakt med min läkare för att få mina recept förnyade. Hur vore det med e-post adress!