Nya Närvården, Hoting och Strömsund

Om Nya Närvården, Hoting och Strömsund

Nya Närvårdens primärvårdsverksamheter finner du centralt belägna i Hoting och Strömsund. Samtliga våra medarbetare har hög kompetens och lång erfarenhet. Våra kompetenser finns inom allmänmedicinska området med fasta läkare, distriktssköterskemottagning, mödrahälsovård, barnhälsovård, diabetessjuksköterska, sjukgymnastik och psykosocial enhet. Nya närvården är granskad och godkänd av Region Jämtland Härjedalen och ingår i Hälsovalet.

Lista dig hos Nya Närvården, Hoting och Strömsund

Telegatan 8C,833 51 HOTING - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Nya Närvården, Hoting och Strömsund

01:28 - 19 dec, 2019 skrev:

Tja. Opererades (nervbana armbågen) Ö-sund efter besök Hoting och remiss. Allt bara funkat snabbt och enligt vad som föreskickats. Tog nyss bort stygnen. Om än sköterskan fann stygnen "hemliga" löste hon det snabbt och jag kan inte vara mer än nöjd. Kanske idealiserar jag, förväntande mig? DOCK! Allt så snabbt och proffsigt! Allt sedan jag besökte "vårdcentralen" Hoting, till OP och uppföljning.

00:45 - 19 sep, 2017 skrev:

Helt fantastiskt