Vårdcentralen Bohuslinden, Strömstad

Om Vårdcentralen Bohuslinden, Strömstad

Hos oss får du snabb och effektiv hjälp med vanliga sjukdomar, såväl akuta som kroniska av vårt team. Vi erbjuder samtalsterapi. I verksamheten ingår barnavårdscentral och läkarinsatser i hemsjukvård. Vi utför vaccinationer och hjälper till med exempelvis körkortsintyg och sjöfolksintyg. Vi erbjuder lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet och kontinuitet.

Kvällar och helger hänvisas till Jourcentralen Tanum, vardagar 17-24, helger 10-24, besöksadress Ringvägen 1A Tanumshede. Telefon 0700-206650.

Kontakta oss gärna via vår hemsida www.bohuslinden.se och vår digitala tjänst PTJ 24.

Lista dig hos Vårdcentralen Bohuslinden, Strömstad

0526 - 187 87 Växelnummer