LĂ„ngholmsgatan 25c, Stockholm

Öppet idag frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VÀlkommen till oss pÄ Synsam Stockholm Hornstull!

PÄ LÄngholmsgatan 25C vid Hornstull i Stockholm hittar du vÄr vÀlsorterade butik, dÀr du kan hitta glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken. Du kan Àven boka olika sorters synundersökningar som genomförs av nÄgon av vÄra legitimerade optiker. Vi finns hÀr bÄde för dig som ska skaffa glasögon för första gÄngen och för dig som endast vill uppdatera din stil.

Vi erbjuder syntest hos legitimerade optiker

Hos Synsam Stockholm Hornstull fÄr du trÀffa legitimerade optiker som kan hjÀlpa dig med olika synundersökningar, om du till exempel:

• Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort
  • Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon

Vi vÀlkomnar bÄde gamla och unga till vÄr butik, och hjÀlper dig utifrÄn dina unika behov och önskemÄl.

Hitta dina nya glasögon hos Synsam Stockholm Hornstull

Vi pĂ„ Synsam har ett stort utbud av glasögonbĂ„gar frĂ„n mĂ„nga vĂ€lkĂ€nda mĂ€rken och kan hjĂ€lpa dig att hitta rĂ€tt par för just dig. Är du osĂ€ker pĂ„ vad du ska vĂ€lja kan vĂ„ra rĂ„dgivare guida dig. Vi kan ocksĂ„ erbjuda dig att hyra dina glasögon, tack vare vĂ„rt abonnemang Synsam Lifestyle. Naturligtvis har vi ocksĂ„ solglasögon, linsvĂ€tska och andra tillbehör.

Olycksgaranti för att du ska kÀnna dig trygg

Synsam finns kvar som ett stöd för dig, Àven efter att vi undersökt dig och du fÄtt dina glasögon eller linser. Om dina glasögon gÄr sönder inom de första 365 dagarna sÄ tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti. Det betyder att vi reparerar eller byter ut dina glasögon Ät dig. Skulle du fÄ försÀmrad syn inom det första Äret fÄr du sjÀlvklart boka en ny synundersökning hos oss - utan extra kostnad.

Boka in dig hos oss pÄ Synsam Stockholm Hornstull - vÀlkommen!

Informationen uppdaterades 12:12 - 13 dec, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:10:00 - 20:00
Söndag:11:00 - 18:00