Öppet måndag från 08:00

Spånga Rehab Västra

Rinkebysvängen 70 C,plan 3,,SPÅNGA

Spånga Rehab Västra

Hos oss arbetar arbetsterapeuter, dietister och fysioterapeuter/sjukgymnaster och kiropraktor. Vi är en rehabmottagning som erbjuder behandling för patienter i alla åldrar på mottagningen och i hemmet. Vi gör en individuell bedömning och behandlingsplan. Vid behov samarbetar vi i team för att du ska få bästa möjliga rehabilitering. Vi kan bl.a. erbjuda träning/behandling individuellt eller i grupp, tex. medicinsk Yoga, balans, neurogrupp, handträning. Hemrehabilitering Patientutbildning som ex. artrosskola, smärtskola, KOL-skola. Bassängträning. Vid behov av utprovning/hyra av hjälpmedel och/eller bostadsanpassning kontakta arbetsterapeut. Ingen remiss behövs.

Informationen uppdaterades 17:29 - 5 mar, 2021

Måndag : 08:00 - 17:00