Öppet måndag från 07:45

Axelsbergs vårdcentral

Axelsbergs Torg 2,HÄGERSTEN

Axelsbergs vårdcentral

Välkommen till Axelsbergs vårdcentral! Vår öppettid är 07:45 - 17:00 alla vardagar För mer information se vår externa hemsida. När vårdcentralen är stängd hänvisas till Liljeholmens Husläkarjour. Öppet vardagar 17:00 - 22:00, lörd-sönd 08:00 - 22:00. Tel 08-123 679 50. Vi har en godkänd Äldremottagning. Läs mer om Äldremottagning i Stockholms läns landsting: http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Aldremottagning/ Vi har en godkänd Astma/KOL-mottagning. Läs mer om Astma/KOL-mottagning i Stockholms läns landsting: http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Astma-KOL-mottagning-i-Stockholm/

Informationen uppdaterades 17:26 - 5 mar, 2021