Öppet måndag från 07:30

Bromma Fysioterapi - Anders Laurell, Bromma

Holbergsgatan 53,BROMMA

Bromma Fysioterapi - Anders Laurell, Bromma

Boka tid hos mig när du har smärta, skador i muskulatur, skelett och leder. Jag har magisterexamen i klinisk medicinsk vetenskap och vidareutbildning inom OMT, akupunktur, neurologi och idrottsmedicin. Jag har lång erfarenhet av idrottsmedicinsk rehabilitering och behandlar efter de senaste forskningsrönen. Jag tar emot patienter med eller utan remiss. Patientavgift: Sjukgymnast 200 kr (kontant eller kort). Frikort gäller. Avgiftsfritt för barn och ungdomar under 18 år. Återbud lämnast senast 24 timmar innan bokad tid. Ej avbokat besök debiteras. Parkering rekommenderas i P-garaget ”Mall of Scandinavia”.

Informationen uppdaterades 17:03 - 24 feb, 2021