Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

Om Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

Vi ingår i Backa Läkarhusgruppen som varit verksamma i Göteborg sedan 2002.
Här får du trygg och professionell vård under generösa öppettider. Hos oss kan du få akuttider till läkaren samma dag. Du kan komma på drop-in eller boka tid via web eller telefon.

Här finns specialister inom allmänmedicin, barnläkare, BVC, distriktssköterska, mottagning för dig med diabetes, astma eller KOL och psykolog. Vi har lab för provtagning och erbjuder också vaccinationer och hälsokontroller.
Välkommen!

Lista dig hos Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

Strandvägen 23D, 444 31, Stenungsund - visa på karta
Drop-in

Capio Läkarhus Stenungsund, Stenungsund

4,2

14:22 - 03 aug, 2017 skrev:

Så fantastiskt bemötande från att vi anmäler oss till att vi lämnar med ambulans. Ett extra tack och kram till Barbro! Tack för allt kvällen den 2/8!

08:40 - 31 jul, 2017 skrev:

Jag ringde för att förnya ett recept ...
"Telefontiderna för dagen slut" ... när klockan är 08.30 ... vad betyder detta?? Tillänglighet = O

2,2

10:32 - 12 maj, 2017 skrev:

Det är fruktansvärt dåligt att telefontiderna är slut för dagen när man ringer kl 10.00.
Får inget besked om prover jag lämnat.
Läkaren skulle ringa eller skriva men det händer inget. Har nu väntat över 2 veckor.

19:24 - 06 feb, 2017 skrev:

Serviceminded o trevliga! Lyssnar på patienten. Bästa vårdcentral jag nånsin besökt!

21:06 - 06 dec, 2016

11:21 - 11 nov, 2016

10:32 - 10 aug, 2016

20:11 - 27 apr, 2016

11:52 - 10 feb, 2016

11:46 - 04 feb, 2016 skrev:

Klart bäst i Stenungsund.Snabbt, professionell personal. Alltid trevliga och tar sig den tid som behövs.Från läkare ner till sjuksköterskorna

12:43 - 22 dec, 2015

14:59 - 19 dec, 2015

13:20 - 11 nov, 2015

15:45 - 06 nov, 2015 skrev:

När man väntar på att bli uppringd så måste detta ske. Sker det inte så rasar förtroendet. Haela dagen förstörd när så sker.

2,2

15:22 - 19 jul, 2015 skrev:

Har besökt vårdcentralen tre gånger i vår - sommar. Samtliga besök akut/drop in. Uppskattar att vårdcentralen var tillgänglig då jag behövde hjälp; helg resp kväll.
Vänligt mottagande och god vård. Rekommenderas.

Önskemål att receptionen vore mer diskret placerad. Som det nu är kan samtal mellan besökare och personal avlyssnas av dem som sitter och väntar i väntrummet eller av den som står i kö.

3,8

07:45 - 23 jun, 2015

22:03 - 09 mar, 2015 skrev:

Mycket nöjd, skönt att man slipper vänta lika länge i ett patientrum som i väntrummet. Ofta när man kommit in så kommer läkaren strax efter, det uppskattas.

En TV borde köpas till väntrummet.

16:54 - 29 okt, 2014 skrev:

Verkar som om personalen är riktigt stressad. Var super nöjd men de sista gångerna upplever jag som att personalen inte hinner. Synd. Har man fått för många listade?

10:22 - 17 sep, 2014 skrev:

Mycket svårt att komma fram per telefon. Blir ofta bortkopplad innan det ens börjat ringa några signaler. Positivt är att när man väl är där är personalen jättebra och man får alltid en fin omvårdnad.

10:41 - 26 feb, 2014 skrev:

...väldigt svårt att komma fram på telefon samt att man till slut blir bortkopplad eller måste välja att bli uppringd. Jag vill inte (och kan inte pga mitt arbete) bli uppringd utan jag vill hellre vänta på min tur men det alternativet finns inte. Varför får man inte bara vänta kvar??
Annars mycket bra läkarmottagning med mycket trevlig personal!

05:18 - 21 dec, 2013 skrev:

Mycket bra service, korta väntetider, mycket trevlig personal, bra öppettider.