Vårdcentralen Sländan

Om Vårdcentralen Sländan

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Lista dig hos Vårdcentralen Sländan

Ljungby Lasarett, plan 4, Kungshögsgatan 25, Ljungby - visa på karta
Provtagning tidigast kl 08:15.
Nej
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Sländan

19:32 - 06 jan, 2013 skrev:

Jag gillar andan på vårdcentralen, kommer från Malmö där stressen alltför mycket påverkar trivsel.