4.92

Sotenäs Vårdcentral i Hunnebostrand, Hunnebostrand

Skolgatan 19, 456 61, Hunnebostrand

Sotenäs Vårdcentral i Hunnebostrand, Hunnebostrand

4.92
Sotenäs vårdcentral är en komplett vårdcentral med sjuksköterske- och läkarmottagningar samt BVC i nyrenoverade och handikappanpassade lokaler. Läkarna har specialistkompetens i allmänmedicin samt invärtesmedicin samt magtarmsjukdomar. Vi har specialistsjuksköterskor inom områdena astma och diabetes. Sotenäs VC har också en psykolog om Du behöver samtalskontakt. Vi har samarbetsavtal med medicinsk fotterapeut. Vi kommer även att ha vaccinationsmottagning, göra hälsoundersökningar för intyg mm. Vid akut sjukdom utanför våra öppettider ring sjukvårdsupplysningen tel: 1177 för tidsbokning till Lysekils Läkarhus, jourmottagningen tel: 0523-45 92 00

Informationen uppdaterades 16:03 - 6 maj, 2021

4.92 / 5

4 aug, 2021 Ola S. skrev:

Åkte dit och fick direkt en bra service och snabb ihoplappning av min sårskadade fot. Tack för hjälpen.

3 apr, 2021 Mats K. skrev:

22 mar, 2021 Mona B. skrev: