Närhälsan Kungshamn vårdcentral, Kungshamn

Om Närhälsan Kungshamn vårdcentral, Kungshamn

Väletablerad vårdcentral med fast personal som arbetat ihop under många år. Här arbetar specialistläkare samt ST- och AT-läkare. Våra distrikts- och mottagningssjuksköterskor har specialkompetens inom diabetes, hjärta/kärl och astma/KOL.
Är du äldre och har svårt att komma till oss kan vår distriktssköterska göra hembesök. Vi har också hemsjukvårdsläkare.
Vi har en väl inarbetad BVC, se BVC Kungshamn. Behöver du samtalskontakt har vi kuratorer med KBT-utbildning. Vi erbjuder också grupper såsom Livsstilsrecept, Viktminskningsgrupp med KBT, Rökavvänjning och Panikskola. Provtagning kan göras på vårt laboratorie alla vardagar. Medicinsk fotvårdare har mottagning onsdagar och torsdagar. Vid utlandssemester välkommen att boka tid hos oss för vaccination. Kvällar och helger hänvisas till Närhälsan Tanum jourcentral. Bokas via 1177.

Lista dig hos Närhälsan Kungshamn vårdcentral, Kungshamn

Hvitfeldtsgatan 25, 456 31, Kungshamn - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Gärna före 9.0
Drop-in
  • Måndag - Fredag 10:00 - 11:00 Distriktssköterska

Närhälsan Kungshamn vårdcentral, Kungshamn

19:09 - 22 feb, 2013 skrev:

Kände mig väldigt väl omhändertagen. Skönt att kunna ta sig en kopp te medans man väntar.