Sorsele sjukstuga hälsocentral

Om Sorsele sjukstuga hälsocentral

Sorsele sjukstuga och Malå sjukstuga bildar tillsammans en enhet och har gemensam chef. Till oss kan du vända dig med alla frågor och problem som rör din hälsa.

Här träffar du allmänläkare och sköterskor som är specialister på att utreda och behandla våra vanligaste sjukdomar. Här finns också kurator, psykolog, dietist, sjukgymnaster, arbetsterapeut, undersköterskor och sekreterare.

Vi har dessutom eget laboratorium och röntgen.

Lista dig hos Sorsele sjukstuga hälsocentral

Burevägen 13, 924 31 Sorsele - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:30 - 16:00 Knappval