Hälsocentralen Junsele

Om Hälsocentralen Junsele

Hälsocentralen Junsele är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa.$Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Junsele

0621 - 720 60 Växelnummer
Forumvägen 4, 880 37 Junsele - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 08:00 - 16:30
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård