Öppet idag från 08:00

Onkologisk gynekologimottagning, Trollhättan

Lärketorpsvägen, 461 73, Trollhättan

Onkologisk gynekologimottagning, Trollhättan

Onkologisk gynekologimottagning är en mottagning för kvinnor med gynekologisk cancer. Mottagningen ligger i anslutning till och har nära samarbete med avdelning 35, gynekologisk slutenvård. Till mottagningen kommer patienter för cytostatika behandling, bokade öppenvårdsbesök och akuta besök relaterade till cancersjukdomen. Personalen på mottagningen har även kontakt med patienter som avslutats sin behandling och befinner sig i ett palliativt skede av sin sjukdom. För kontakt med oss på onkologisk gynekologimottagning krävs remiss. Denna kan skickas via din vårdcentral eller som en egenremiss via gynekologisk mottagning NÄL.

Informationen uppdaterades 16:10 - 20 aug, 2020

Logga - Kry