Vårdcentralen Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Om Vårdcentralen Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Skiftinge vårdcentral är en väletablerad vårdcentral med ca 13 000 listade patienter och drygt 50 medarbetare. Vi är stolta över att vår personal har hög kompetens och lång erfarenhet och dessutom är flerspråkig. Vi vill vara tillgängliga och erbjuder bra, pålitlig sevice och ett gott bemötande.Hos oss finns distriktsläkarmottagning, distriktssköterskemottagning, arbetsterapi, sjukgymnastik, beteendevetare och barnavårdcentral samt familjecentral. Våra lokaler ligger i norra delen av Eskilstuna, nära bussar och gratis parkering (parkeringsskiva krävs).

Lista dig hos Vårdcentralen Skiftinge Eskilstuna, Eskilstuna

Skiftinge centrum - visa på karta
Husläkare / vårdcentral