Naprapat Doktorerna

Bodholmsgången 10, Skärholmen - Visa på karta

Logo Naprapat Doktorerna

Skärholmen, Stockholm

Naprapat Doktorernas klinik i Skärholmen ligger i Skärholmens sim- och idrottshall, vilket ger ett stort utbud av träning och aktiviteter. Kliniken var en dem första i Sverige att använda stötvågsbehandling. Kliniken grundades 1993.

Naprapat Doktorerna är specialister på rygg-, led- och muskelbesvär. Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Hos oss är det personliga omhändertagandet högt prioriterat. Vi hjälper dig hela vägen; från diagnos till behandling och förebyggande vård. Med vår samlade kunskap och långa erfarenhet som naprapater hjälps vi åt för att hitta rätt åtgärder för just dig.

Våra naprapatmottagningar

Vi har tre mottagningar i Stockholmsområdet;

• Skärholmen

• Bromma

• Farsta

Varmt välkommen till Naprapat Doktorerna du också!

Informationen uppdaterades 19 oktober 2016 av Vården.se

Behandlingar hos Naprapat Doktorerna

• Naprapatbehandling

En naprapatbehandling utförs för att du ska få hjälp med besvär som lett till ömma och/eller stela leder och muskler. En naprapat behandlar ... Läs mer

• Stötvågsbehandling

Stötvågbehandling kallas även för shockwave therapy. Behandling med stötvåg är en vetenskapligt förankrad metod som ger en god effekt på ska... Läs mer

• Massage

Våra massörer arbetar med klassisk massage för att göra spända och värkande muskler mjuka och smidiga igen. Vi erbjuder massage både på klin... Läs mer

• Akupunktur

Akupunktur är en behandlingsmetod som använts inom den traditionella kinesiska medicinen i tusentals år. Till Sverige kom metoden på 1960-ta... Läs mer

• Kostrådgivning

Kost Allt i din kropp påverkas av det du äter. Människans kost har förändrats radikalt under de senaste 200 åren. Vi har inte hunnit a... Läs mer

Leg. naprapat

Dipl. akupunktör
Adv. examen OMI

Karta - Bodholmsgången 10, Skärholmen

• 17:00 - 20 jun, 2018 skrev:

Lars Storerkers är en mycket kunnig, saklig och empatisk naprapat. Jag har fått stor hjälp av behandlingarna och återkommer därför till honom vid behov.

• 09:11 - 01 mar, 2018 skrev:

I början var jag mycket skeptisk till de olika behandlingsmetoderna jag erbjöds för min smärta - nu är jag smärtfri.

• 09:10 - 01 mar, 2018 skrev:

Bäst!

• 09:09 - 01 mar, 2018

• 09:08 - 01 mar, 2018 skrev:

Snabbt och proffsigt, både bemötande och vård.

• 15:42 - 28 feb, 2018

• 15:26 - 28 feb, 2018 skrev:

När det kommer till rehabilitering är Benny Åkerblom på Naprapatdoktorerna en riktig magiker. Han har hjälpt mig med allt från ischias till hälsporre samt gaviditetsproblematik (höfter och ländrygg och huvudvärk.

• 12:57 - 18 aug, 2017

• 20:08 - 03 mar, 2015 skrev:

Fem stora, gröna hjärtan till Naprapat Doktorerna som hjälpt mig med allt från ischias och hälsporre, gravidhuvudvärk och nackbesvär. De råder bot på allt!

• Fråga ställd 21:11 13 apr 2016

Problem med Halsryggrad c5-c7 och c3-c4.c4-c5.c5-c6.c6-7.lăttcentral spinal stenos c4-c5.
    2.Lăndryggrad L3-L4 omgivande ăndplattor och lăttare disdegeneration L2 L3. L4 L5 rakt L5 S1.symmetrisk diskbuktnin.L2 L3.enligt MRI Rőntgen.Tacksam om ge mig en tid så fort som mőligt.

Naprapat Doktorerna svarar:

Hej, tack för ditt meddelande.
    Vi har bokat in dig imorgon fredag 15/4 kl 16.00, på kliniken i Skärholmen, Bodholmsgången 10 (i Skärholmens sim- och idrottshall) Tel 08-7402120. Hör av dig så snart som möjligt om tiden inte skulle passa.
    Välkommen!

Med vänliga hälsningar
    Naprapat Doktorerna
    benny@naprapatdoktorerna.se

• Fråga ställd 11:55 12 jan 2016

Pris för behandling hos naprapat?

Naprapat Doktorerna svarar:

Hej, vi tar 550 kr. för ett besök hos oss, behandlar vi med stötvåg kostar det 600 kr.
    Mvh. Lars