Vårdcentralen Skäggetorp, Linköping

Om Vårdcentralen Skäggetorp, Linköping

På vårdcentralen kan du som patient få hjälp av kompetent personal som ex läkare, sjuksköterska, kurator mfl. På vårdcentralen finns olika specialistmottagningar som ex diabetes, inkontinens och astma/kol. I närheten av vårdcentralen finns BVC och Familjecentralen samt Apotek.

Lista dig hos Vårdcentralen Skäggetorp, Linköping

Skäggetorps centrum 2, Linköping - visa på karta
Nej

Vårdcentralen Skäggetorp, Linköping

3,8

11:08 - 02 feb, 2016 skrev:

Trevliga sköterskor som tar sig tid att prata och verkar ha en bra helhetssyn. Upplevde att de hade en bra empatisk anda i sin verksamhet.

04:06 - 18 jan, 2016 skrev:

Allt och alla är fantastiska bra

17:01 - 05 okt, 2015 skrev:

Börjar min morgon med att ringa in för att få en tid. Ringer vid 08:00, får då att de ska ringa upp vid 09:00. 09:00 ringer de och påstår att jag måste vara skriven på vårdcentralen för att kunna boka en tid. Jag har bara 5 minuter dit så cyklar ner. Där får jag en blankett som jag fyller i som jag sedan måste posta själv. Frågar om jag kan boka en tid! Nej får jag som svar utan jag måste då ringa igen för att få en tid de ringer upp och bokar in mig. Så jag sitter på vårdcentralen och ringer den. Får att dom ska ringa upp vid 11. Ganska förbannad vid detta laget. Kl 11:00 ringer dom upp och jag ber om en tid. Tiderna är slut för denna dagen får jag som svar, frågar om jag kan få en imorn. Även då är svaret nej, tiderna får bara bokas samma dag, så jag får ringa imorn igen. Är detta systemet ett skämt eller? I princip gör detta att de är omöjligt att få hjälp samma dag som de behövs om man inte är inskriven. Bra jobbat!

1,0

07:48 - 13 jun, 2014