Huddinge vårdcentral

Barnavårdscentral
Psykosocialt team
Fotsjukvård
Laboratorium
Vi är en godkänd Astma-/KOL-mottagning.

När vårdcentralen har stängt och du inte kan vänta går det bra att kontakta 1177 på telefon för rådgivning och hänvisning – ring telefonnummer 1177. Vid livshotande tillstånd ring 112.

Informationen uppdaterades 05:41 - 13 dec, 2023

7 apr, 2024

Följde med dottern. Precis allt var under all kritik. Inga tider. Bara ev återbud.Dåligt bemötande av AT-läkare som inte lyssnar. Följde bara regionens riktlinjer. Noll inkännande. Receptionen kunde inte hjälpa till med tid hos annan läkare. Ring själv om ny tid.Fanns ingen tid! Patientservice? Inte tillstymmelse till det.Ofräscha, deprimerande lokaler! Varför fungerar vissa VC och andra inte alls? Ändra era rutiner och gör dem patient-vänliga! Sjukvård ska vara serviceinriktad och patientcentrerad står det i lagen.

2 mar, 2024

Under all kritik, gårdagens besök fick mig att välja skriva denna recension. Rörig organisation, det verkar som den interna strukturen inte funkar alls. Information går inte fram. Jag fick sitta och vänta på mina provsvar, läkaren skulle tydligen ropa upp mig. Jag väntade i 30 minuter till sist sa jag till provtagningen att när får jag svar? Sitt kvar läkaren kommer snart. Satt en stund till innan jag gick till receptionen, varpå de ringer läkaren som hävdar att provtagningen skulle talat om för mig att allt såg bra ut och jag kunde gå hem. Har en tidigare gång fått sitta i 2h. Hemskt!

16 okt, 2023

Om jag ringer till vårdcentralen och de säger att de ska ringa en viss tid så gör de inte det. De ringer mycket senare

17 sep, 2023

Omöjligt att kunna få en läkartid. Provat att boka via 1177, fick svar att återkomma måndag kl 08:00, eftersom de inte hade några lediga tider. Inte första gången. Behöver ingen akuttid, kan vänta någon månad men inte ens det fungerar. Under all kritik och personalen går på knäna! Så här kan det ju inte fortgå.

15 sep, 2023

Omöjligt att få en tid till läkaren fast du ringer prick kl 08.00 samt att du försöker i flera dagar. Inget ställe jag rekommenderar! BYT!!!!

Här kan du se omdömen som Huddinge vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Psykologverksamhet, vuxna, Kuratorsverksamhet, Tobaksavvänjning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Psykologverksamhet, barn och ungdom, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Hypertonimottagning, primärvård, Vaccinationsverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Medicinsk fotvård