3.5
Öppet idag från 08:00

Huddinge vårdcentral

Paradistorget 4,plan 2,HUDDINGE

Huddinge vårdcentral

Information om årliga influensan:Se www.huddingevardcentral.se På Huddinge vårdcentral finns: \- Husläkarmottagning \- Husläkarjour \- Distriktssköterskemottagning \- Hemsjukvård \- Barnavårdscentral \- Psykosociala teamet \- Fotsjukvård \- Röntgen \- Laboratorium För mer info, var god se www.huddingevardcentral.se Vi är en godkänd Astma-/KOL-mottagning. Läs mer om Astma-/KOL-mottagning i Stockholms läns landsting på nedanstående länk: http://www.1177.se/Stockholm/Regler-och-rattigheter/Astma-KOL-mottagning-i-Stockholm/

Informationen uppdaterades 09:03 - 28 okt, 2020

Logga - Kry

3.5 / 5

22 okt, 2020 Marianne S. skrev:

Har vid flera tillfällen begärt att få Märta Kron som tagit hand om mig och jag känner mig trygg med henne. Alla på vårdcentralen är så enormt trevliga och snälla! Stort tack!

18 sep, 2020 Sophie L. skrev:

Jag fick visserligen ingen tid förrän tre veckor framöver, men jag vet inte riktigt om man kan förvänta sig bättre i Corona-tider. Jag fick träffa Hanna och det var det bästa läkarbesöket jag haft någonsin.

27 aug, 2020 Hedy V. skrev: