Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Om Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Personalen vid VC Linden erbjuder dig råd, vård och behandling av en erfaren personalgrupp med bred kompetens.$Här träffar du vår kunniga personal, bland annat distriktsläkare, undersköterskor, distriktssköterskor, - inklusive barnavårdcentralen- och sjuksköterskor med särskild utbildning inom diabetes, astma/KOL, demens och kostrådgivning.$Här finns också vår rehabiliteringsverksamhet, där kan du få hjälp av sjukgymnast, arbetsterapeut, samtalsterapeut och psykolog.$Vid vårat laboratorium sker provtagning/analysering av våra biomedicinska analytiker och undersköterskor. $Anmäl dig alltid i receptionen. Följ skyltningen från huvudentrén eller Vårdapoteket på Kullbergska sjukhuset.

Lista dig hos Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Kullbergska sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:30 - 17:00
  • Torsdag - Fredag 07:30 - 17:00