Öppet måndag från 07:30

Operationsavdelningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Kullbergska sjukhuset, Gå till höger i huvudentrén. Gå genom glasdörren och ta hiss till plan 4.

Operationsavdelningen Kullbergska sjukhuset, Katrineholm

Operationsavdelningen på Kullbergska sjukhuset är länets minsta. Vår specialité är planerad verksamhet som är förlagd till vardagar inom verksamhetsområdena allmänkirurgi, ortopedi, öron-näsa-hals och gynekologi. Vi hjälper även till med narkos och bedövning vid tandoperationer och ECT-behandlingar.Vi har erkänt goda kvalitetsresultat framförallt när det gäller våra höft- och knäplastiker.

Informationen uppdaterades 16:26 - 24 apr, 2020

Logga - Kry