Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum, Alingsås

Kungsgatan 5, 441 30, Alingsås - visa på karta

Bräcke Diakoni Vårdcentralen Centrum, Alingsås

3,2

10:07 - 19 jan, 2019 skrev:

Fick snabbt tid. Mycket vänligt och professionellt bemötande. Besöket tog ca25 min och då hade jag träffat läkaren två gånger med provtagning emellan. Vilket flyt!

06:45 - 30 aug, 2018 skrev:

Snabba tider, bra bemötande och bra uppföljning. Jättenöjd!

22:27 - 26 dec, 2017 skrev:

Den vård jag fått där är toppen. Personalen är alltid glada och positiva. Snabb tid. Trevligt väntrum med kaffe,te.

14:17 - 30 okt, 2017

3,5

11:20 - 23 feb, 2017

1,2

13:49 - 22 feb, 2017

15:21 - 06 dec, 2016

1,2

08:32 - 03 nov, 2016 skrev:

Provtagningen har fungerat utan problem men när fokus bara ligger på provresultatet och inte hur patienten mår blir det svårt för mig som patient att vara nöjd med min vård.

1,5

16:27 - 09 jun, 2016 skrev:

Otroligt krångel med tidsbokningar. Fick en bokning bekräftad på Mina Vårdkontakter - en helt annan tid lades in på VC.
Ringer man och väljer valet 1 - tidsbokning eller rådgivning - fram på dagen, får man svar att inga tider finns och blir ner kopplad.
Ville idag ha rådgivning av distriktssköterska, men sådana samtal kopplas alltså ner.

2,2

19:05 - 11 jan, 2016 skrev:

Svårt att få tid då man behöver vid flera tillfällen. Tiderna som är akuta "tar slut" mycket fort.
Jag byter vårdcentral

2,5