Amadeuskliniken Söndrum - Frösakull, Halmstad

Om Amadeuskliniken Söndrum - Frösakull, Halmstad

Amadeuskliniken är en privat driven vårdcentral inom Region Halland. Vårdcentralen är placerad ut med Tylösandsvägen i centrala delarna av Söndrum.

Vi erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning med diabetes- och astma/KOL-mottagning, vaccinationsmottagning, sjukgymnastik, arbetsterapi, kurator, psykolog och BVC.

Amadeuskliniken har även samarbete med ortopedtekniker via TeamOlmed samt privat fotvårdsspecialist.

Lista dig hos Amadeuskliniken Söndrum - Frösakull, Halmstad

Jutarumsvägen 8 - visa på karta