Avd 27, Södertälje Sjukhus AB

Lagmansvägen 15, hus 18 plan 5, Södertälje

Avd 27, Södertälje Sjukhus AB

Välkommen till Avd 27, en allmängeriatrisk vårdavdelning för vård av multisjuka äldre. Vi utreder, behandlar och rehabiliterar patienter med nedsatt funktionsförmåga och med flera pågående sjukdomar. Patienterna kommer till oss från akutmottagningen, andra avdelningar på sjukhuset eller direkt från hemmet med remiss från primärvården eller vår egen mottagning. Genom ett nära samarbete med mottagningen för multisjuka äldre har de patienter som är inskrivna där, möjlighet att läggas in direkt på Avdelning 27 vid behov av sjukhusvård.

Informationen uppdaterades 09:29 - 28 okt, 2020

Logga - Kry