4.29
Öppet i morgon från 09:15

Vårdcentralen Skärvet

Södra Järnvägsgatan 22, 352 34 Växjö

Vårdcentralen Skärvet

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens. Verksamhetschef Susanne Berge, tel 0470-58 80 00

Informationen uppdaterades 17:05 - 14 jan, 2021

Logga - Kry

4.29 / 5

20 okt, 2020 Philip Ö. skrev:

Växjös bästa V-Central! Fantastisk personal och läkare som faktiskt bryr sig. Känner mig välhandomtagen för första gången på 10 år!

17 nov, 2019 Gert E. skrev:

Fantastisk personal. Sköterska ringde upp dagen efter för att kolla upp en incident som hände vid besöket. Fantastiskt, jag blev mycket positivt överraskad. Ett stort tack.

19 jan, 2019 L..a skrev:

Väldigt tillmötesgående personal och överlag jättebra VC!

6 sep, 2017 Håkan skrev:

Så trevlig personal och vänligt korrekt bemötande. Det kan vara någon väntetid vid provtagning men ändå alltid trevligt och positivt. Jag är otroligt tacksam över det fina bemötande jag fått såväl av min doktor som andra.

8 feb, 2017 Gabor skrev:

Måndag - Onsdag : 07:30 - 17:00