Vårdcentralen Skärvet

Om Vårdcentralen Skärvet

Vårdcentralen ingår i vårdval Kronoberg. Vi erbjuder grundläggande hälso- och sjukvård för alla åldersgrupper, rådgivning, rehabilitering, förebyggande hälsoinsatser, barnhälsovård och psykiatrikompetens.

Verksamhetschef Susanne Berge, tel 0470-58 80 00

Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Skärvet

4,2

12:01 - 17 nov, 2019 skrev:

Fantastisk personal. Sköterska ringde upp dagen efter för att kolla upp en incident som hände vid besöket. Fantastiskt, jag blev mycket positivt överraskad. Ett stort tack.

20:33 - 19 jan, 2019 skrev:

Väldigt tillmötesgående personal och överlag jättebra VC!

12:27 - 06 sep, 2017 skrev:

Så trevlig personal och vänligt korrekt bemötande.
Det kan vara någon väntetid vid provtagning men ändå alltid trevligt och positivt.
Jag är otroligt tacksam över det fina bemötande jag fått såväl av min doktor som andra.

16:43 - 08 feb, 2017

08:44 - 08 jan, 2016 skrev:

Denna vårdcentral har ingen lift! Så min son som är rullstolsburen fick inte hjälp. De tyckte han skulle välja annan vc! Borde inte det stå på hemsidan som information? Är inte vården till för alla?

1,8