Närhälsan Torpavallen vårdcentral, Göteborg

Om Närhälsan Torpavallen vårdcentral, Göteborg

Distriktsläkarmottagning med tidsbokad mottagning.

Du är alltid välkommen att ringa för rådgivning och tidsbokning. Akuta tider bokas samma dag.

Hos oss finner du en bred kompetens från olika yrkeskategorier. Våra ledord är: förstklassig sjukvård, bra tillgänglighet, gott bemötande och nöjda patienter.

Utöver fast anställda distriktsläkare har vi distriktssköterskor, astma/KOL-sjuksköterska, diabetessköterska, inkontinenssjuksköterska, äldresköterska och psykolog. Vi har rådgivning i livsstilsfrågor samt inför att sluta röka.

Vår barnavårdscentral finns vid Munkebäckstorg.

Vi har gott om P-platser precis utanför och Flexlinjen stannar utanför dörren. Kommer du med spårvagnslinje 1 eller 5 är det hållplats "Kaggeledstorget".

Lista dig hos Närhälsan Torpavallen vårdcentral, Göteborg

Torpavallsgatan 9, 416 73, Göteborg - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård