Öppet, idag till 17:00

Nässjö Läkarhus

Mariagatan 30, Nässjö

Nässjö Läkarhus

Nässjö Läkarhus erbjuder dig snabb tillgång till sjukvård när du behöver det. Hos oss finns distriktsläkar- och distriktssköterskemottagning, sjukgymnast och kurator. Vi erbjuder vaccinationer och hjälp med livsstilsförändringar, hälsokontroller och utfärdande av olika intyg. Vi har specialiserade sjuksköterske- och läkarmottagningar i olika frågor. Via vår patientförening kan du delta i hälsofrämjande aktiviteter och påverka vår kvalitetsutveckling. Vi tar emot barn och vuxna som är sjuka och behöver råd eller vård. Du kan ringa dygnet runt. När vårdcentralen är stängd kopplas du automatiskt till en jourmottagning. Vi arbetar förebyggande och erbjuder hälso- och livsstilsrådgivning. Du kan även få hjälp med remisser till specialistvård, rehabilitering och uppföljning.

Informationen uppdaterades 17:02 - 11 nov, 2020

Logga - Kry