Vårdcentralen Husensjö

Om Vårdcentralen Husensjö

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Skaragatan 102, Helsingborg - visa på karta
Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Primärvårdsrehabilitering, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Äldrevårdsmottagning, primärvård

Vårdcentralen Husensjö

14:22 - 04 aug, 2020 skrev:

Jag har varit patient på Vårdcentralen Husensjö i många år och kan bara ge en eloge till alla som arbetar där. Läkare har kommit och gått men alla jag har träffat har varit korrekta, kunniga och empatiska. De har tagit tid att lyssna och hjälpt mig på bästa sätt. Jag har också gått på fysopterapi i deras regi och med undantag för 1 manlig sjukgymnast som har varit direkt otrevlig , har sjukgymnasterna jag har träffat varit toppen. De arbetar både förebyggande inför en operation och tar stort ansvar för att få dig på fötterna igen. Tack för all hjälp jag har fått!