Vårdcentralen Silentzvägen, Uddevalla

Om Vårdcentralen Silentzvägen, Uddevalla

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i vårdval Västra Götaland. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet.
Här arbetar Distriktsläkare, Distriktssköterskor, Sjuksköterskor, Undersköterskor, Barnsjuksköterskor, Diabetessköterskor, Hjärt/kärlsköterskor, Astma/Kol-sköterskor, Inkontinenssjuksköterska, Kurator,Psykolog, Läkarsekreterare, Rehab-koordinator.
Vi har även vaccinationsmottagning.
Alla besök ska förbokas via telefon 0522-39280.
När vårdcentralen är stängd hänvisas patienterna till Sjukvårdsrådgivningen tel 1177 för råd eller för bokning till Närakuten.

Lista dig hos Vårdcentralen Silentzvägen, Uddevalla

0522 - 392 80 Växelnummer
Silentzvägen 6, 451 50, Uddevalla - visa på karta

Vårdcentralen Silentzvägen, Uddevalla

3,5

15:27 - 30 jan, 2017 skrev:

I det närmaste omöjligt att få kontakt. Har ringt upprepade gånger och direkt blivit nerkopplad utan att signaler gått fram trots att jag ringt under öppettiden. Därefter telefonsavarare som meddelar att det är slut på tider!
Fullständigt hopplöst.
Vid slutlig telefonkontakt fått felaktiga besked och felaktigt blivit hänvisad till annan vårdgivare.
Efter kontakt med hänvisad vårdgivare på nytt försökt få kontakt med samma klena resultat.
Man måste vara frisk och stark och dessutom utrustad med ett oändligt tålamod.

2,0

12:38 - 28 sep, 2015

15:31 - 24 jun, 2014 skrev:

Hej! Jag vill ge beröm till en tjej vid namn Caroline som svarar i telefon när man ringer till er på nummer 0523-39280. OTROLIGT trevlig, tillmötesgående och glad! Verkligen en sådan person man vill få tala med när man ringer!! Hoppas detta meddelande når fram till henne för det är hon värd!