Närhälsan Dalaberg vårdcentral, Uddevalla

Om Närhälsan Dalaberg vårdcentral, Uddevalla

/Välkommen till Närhälsan Dalabergs Vårdcentral. Hos oss träffar du läkare med specialistkompetens i allmänmedicin, specialistsjuksköterskor inom diabetes, hjärta/kärl samt astma/KOL. Vi kan erbjuda rökavvänjning samt vaccinationer av olika slag. Vi har barnavårdscentral, psykolog, rehabkoordinator och ett nära samarbete med mödrahälsovård, ungdomsmottagning och sjukgymnast. Vi har samarbete också med mobila äldresjuksköterskor och läkare.
Vi finns där när du behöver det, och vi vill vara det självklara valet, nu och i framtiden.

Lista dig hos Närhälsan Dalaberg vårdcentral, Uddevalla

Lövskogsgatan 8, 451 72, Uddevalla - visa på karta