3.75
Öppet måndag från 07:45

Björknäs hälsocentral

Idrottsgatan 3, BODEN

Björknäs hälsocentral

För akuta sjukdomsfall, rådgivning och tidsbokning till läkare, ring mottagningssköterska kl 07.30 - 16.45, telefon 0921 - 660 10. Drop-in på laboratoriet för ordinerad provtagning, både från vårdgivare på hälsocentralen eller vårdgivare från annan klinik/mottagning: Måndag-torsdag 07.45-10.30, 13.00-16.00. Fredag 07.45-10.30. OBS! Måndagar jämna veckor stänger laboratoriet kl 14.00 på grund av möte. Vid akuta sjukdomsfall under helger vänder du dig till jourcentralen, telefon 1177. Uteblivande eller återbud senare än klockan 15.00 dagen före avtalad tid debiteras. Uteblivet besök debiteras med 400 kr + faktureringsavgift på 50 kr.Om du väljer att betala med faktura tillkommer en faktureringsavgift på 50 kr.

Informationen uppdaterades 17:39 - 3 dec, 2020

Logga - Kry

3.75 / 5

21 okt, 2020 Karin H. skrev:

Jag var och tog covid 19 prov den 14/10 och fick dålig information om hur jag skulle hitta informationen från provsvaren. Jag fick hjälp av en bekant efter 1 vecka fö att hitta rätt. Det kan ni förbättra för det var många olika steg för att nå svaret. Jag har varit väldigt begränsad med vad jag kunnat göra när jag inte vetat om jag haft smitta. Mvh Karin

16 jan, 2014 stefan skrev: