Hortlax hälsocentral

Om Hortlax hälsocentral

Välkommen till Hortlax hälsocentral, ditt självklara val då du önskar en välbemannad hälsocentral med stabil personal. Där du kommer i kontakt med en personligt bemannad växel men kan även välja att bli uppringd av våra mottagnings-sköterskor. Som listad hos oss erbjuds du en fast läkarkontakt. Vi är en komplett hälsocentral som tar hand om dig i livets olika skeenden. Barnhälsovård, distriktssköterskemottagning, diabetes- och viktmottagning. På vår rehabiliteringsavdelning träffar du arbetsterapeut, kurator och fysioterapeut. Behöver du få hjälp att gå ner i vikt, sluta röka, hantera stress, få råd om kost, motion, alkohol, sömn m m? Tveka inte att kontakta oss.
Lättakuten är öppen måndag-fredag kl 8.30-11.30.
För ytterligare information är du välkommen att besöka vår webplats.
VÄLKOMMEN!

Lista dig hos Hortlax hälsocentral

Dammbrovägen 1, Piteå - visa på karta
Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet

Hortlax hälsocentral

10:24 - 08 nov, 2016

08:09 - 02 feb, 2015 skrev:

Mycket trevligt när man ringer och det är en person i växeln som svarar!!!