Medicinmottagningen Västervik

Om Medicinmottagningen Västervik

Vi utreder, diagnostiserar och behandlar dig som har en sjukdom i något av kroppens inre organ. Du som kommer till oss kan till exempel ha hjärtbesvär, diabetes, mag- tarmsjukdom, blodproppssjukdom, hormonsjukdom, reumatiska ledbesvär, blodsjukdom, leversjukdom eller lungsjukdom. Även neurologisk sjukdom som till exempel MS, Parkinson eller epilepsi.

Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta
Allergologi, Diabetesvård, Endokrinologi, Gastroenterologi, Hematologi, Internmedicin, Kardiologi, Klinisk fysiologi, Lungsjukvård, Medicinsk njursjukvård, Neurologi, Reumatologi