Kuratorsteamet Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Om Kuratorsteamet Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

På Oxelösunds Vårdcentral arbetar två kuratorer och en psykoterapeut.$Vi kuratorer kan ge stöd genom$ $* Krisbearbetande samtal med dig och/eller dina anhöriga$* Stödsamtal$* Kortare samtalsbehandlingar$* Bistå med kunskap och upplysning om samhällsservice$ $Du eller närstående kan behöva en utomstående att tala med:$* När stressen är för hög$*När du inte kan arbeta på grund av din sjukdom$* När sjukdom förändrar dina och familjens levnadsvanor$* När någon anhörig avlider$* När du sviktar i en tung och ensam vårdsituation$Inga remisser behövs.

Biblioteksgatan 2 - visa på karta
Kuratorsverksamhet