Nordhemskliniken, Göteborg

Om Nordhemskliniken, Göteborg

Kliniken tar emot patienter med alkoholmissbruk/beroende utan samtidig psykiatrisk diagnos.Mottagningen har en omfattande poliklinisk verksamhet för både akuta och planerade besök.Därutöver finns programverksamhet, laboratorieverksamhet samt körkortsmottagning för att återfå körkort efter stärkt drogfrihet.Sluten vården består av en avgiftningsavdelning.

Fjärde Långgatan 7B, 413 28, Göteborg - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 08:30 - 16:00