Odensala hälsocentral, Östersund

Om Odensala hälsocentral, Östersund

* För att få information och råd om egenvård, gå vidare på rubrikerna ovan.

* Använd gärna våra e-tjänster för ärenden som inte är akuta.

* Hälsocentralen har öppen mottagning vardagar kl 08.15 - 09.45 för akuta infektioner, olycksfall och sårskador. Denna mottagning leds av en distriktssköterska.

* För telefonkontakt se telefonnummer och tider längre upp på sidan.

Under telefontider är våra knappval:

1. Avboka tid - Röstbrevlåda.

2. Förnya recept/hjälpmedel - Röstbrevlåda.

3. Ordinerad provtagning - Röstbrevlåda.

4. Rådgivning och medicinsk bedömning - Personlig kontakt eller erbjudande att bli uppringd.

För kontakt med övriga mottagningar:

* Sjukgymnastik 063-142213, 142224 (röstbrevlåda).

* Psykosociala enheten 063-142240 (röstbrevlåda).

* BVC 063-142217 mån-fre 08.30-09.30.

* MVC 063-142219 mån-tors 11.15-12.00.

Lista dig hos Odensala hälsocentral, Östersund

• Måndag - Fredag 08:15 - 09:45 Lättakut

Odensala hälsocentral, Östersund

2,2

08:14 - 10 dec, 2018 skrev:

Har under 14 dagar försökt nå fram, men fullt i telefonkön från första minuten varje gång.

2,2