Öppet måndag från 07:15

Vårdcentralen Bagaregatan Nyköping, Nyköping

Bagaregatan 3 D

Vårdcentralen Bagaregatan Nyköping, Nyköping

Om du har förkylningssymtom eller sjukdomskänsla så avvakta med att komma till vårdcentralen tills du är frisk.
Om du ändå behöver komma ring 0155-245670 för rådgivning. Gäller både provtagning och besök.
I Nyköpings centrum ligger Bagaregatans vårdcentral i fina lokaler. Vi vill ta väl hand om dig och strävar efter personlig kontinuitet. För att hjälpa dig arbetar vi i team med bl.a. läkare, distriktssköterskor, sjukgymnaster, arbetsterapeuter och samtalsbehandlare. Om du blivit ombedd att lämna prover har laboratoriet öppet för drop-in vardagar kl 07:15 - 11:00.
Barnavårdscentralen arbetar med omtanke och kompetens för barnens hälsa, trygghet och utveckling.
För att du ska må bra behövs ibland lite hjälp på traven. Vi är en diplomerad hälsocentral som välkomnar dig till bland annat livsstilsgrupper, tobaksavvänjning och avspänning när du behöver. Sedan 2016 är vi HBTQ-certifierade.

Informationen uppdaterades 08:00 - 14 jun, 2021