4.85
Öppet i morgon från 07:30

Cityläkarna i Nybro

Stora Nygatan 15, Nybro

Cityläkarna i Nybro

Cityläkarna i Nybro bedriver hög kvalitativ och allsidig primärvård i Nybro kommun.

Informationen uppdaterades 16:03 - 19 okt, 2020

Logga - Kry

4.85 / 5

10 okt, 2019 Ingbritt N. skrev:

Snabbt och proffsigt bemötande.

23 nov, 2018 Paula Jean V. S. skrev:

bra service, personal och mycket konkurrenskraftiga läkare

6 okt, 2016 Robert skrev:

Jag har varit patient där i många år, har fått rätt vård och kommer vara här så länge det finns sådan personal med ett alltid så bra professionellt bemötande. Som jag berömmer deras sätt att ta sig tid att lyssna på vad du har för behov av deras kunnande. Dem lyssnar på dig och ger vård utefter eget behov. Bra DR. SSK och övrig personal. Så är ni osäkra på vilket vårdföretag ni skall prova-så är mitt omdöme tveklöst det här företaget. / Robert Fors

2 jun, 2016 Kim skrev:

Okidoki