Tudorkliniken, Halmstad

Om Tudorkliniken, Halmstad

Tudorkliniken ligger centralt belägen mitt emot Stadsbiblioteket i centrala Halmstad.

Vi erbjuder förutom läkarmottagning, distriktssköterskemottagning med hembesök, diabetessköterska, astma/KOL-sköterska, vaccinationsmottagning, barnavårdscentral, barnpsykolog, sjukgymnastik, arbetsterapi, rehabcoach, sjuksköterska med KBT, medicinsk fotvårdsspecialist, benskörhetsmottagning, naprapat.

Våra leg sjukgymnaster erbjuder individuell och gruppbaserad träning i nya fräscha och centralt belägna lokaler. Vi erbjuder även akupunktur, stresshantering/avspänning, smärtskola, ergonomisk rådgivning och bassängträning. Vi hjälper även till med hjälpmedelsutprovning och gör vid behov hembesök.

Lista dig hos Tudorkliniken, Halmstad

Axel Olsons gata 4 B - visa på karta
  • Måndag - Fredag 12:00 - 13:00 Lunch
Husläkare / vårdcentral

Tudorkliniken, Halmstad

2,0

01:02 - 08 sep, 2018 skrev:

Jag ringde 7/9ungefär 08.45 för att boka läkartid och accepterade återuppringning 10.00. 10.05 ringde det. Gott så, men när jag ville presentera mitt ärende avbröts jag och ombads att dröja i telefon en stund. "Det kan ta ett tag", hette det. Och det gjorde det. Kl 11.05, efter exakt en timmes väntan, gav jag upp och lade på luren. Detta sätt att behandla en presumtiv patient/kund är - försiktigt uttryckt - inte tillfredsställande. Rejäl skärpning efterlyses!

2,0