Viktoriakliniken, Halmstad

Om Viktoriakliniken, Halmstad

Viktoriakliniken är Sveriges äldsta privata vårdcentral och har funnits omkring 30 år. I våra centralt belägna lokaler erbjuder vi en fullständig vårdcentral med läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, barnavårdscentral, sjukgymnastik, arbetsterapi och kuratorsmottagning.

Lista dig hos Viktoriakliniken, Halmstad

Viktoriagatan 1, Halmstad - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Viktoriakliniken, Halmstad

4,9

10:00 - 23 jan, 2019 skrev:

Jag måste hylla all personal på Viktoria kliniken i Halmstad. Jag har aldrig blivit så vänligt bemött någon gång när jag har vänt mig till vården. En stor ros till er alla.

13:21 - 04 apr, 2018 skrev:

Jag träffade Mikael Lundborg och fick rätt undersökning och hjälp direkt. Jag har tidigare varit på amadeuskliniken och lasarettet i halmstad sammanlagt 5 gånger utan att få hjälp. Jag är otroligt tacksam och nöjd! Alla borde välja viktoriakliniken.

14:39 - 27 apr, 2017 skrev:

Viktoriakliniken är fantastisk! All personal är trevlig och de vet vad de gör. Utan läkarna på Viktoriakliniken i Halmstad skulle jag aldrig fått reda på orsaken till min kroniska smärta. Ett extra stort tack till min läkare C.H som upptäckte att jag har EDS och då förklarade varför mina leder subluxerade och luxerad, EDS är en väldigt ovanlig men allvarlig sjukdom i längden främst vid den vaskulära formen.

20:40 - 12 aug, 2015 skrev:

mycket nöjd med sjukgymnastik hos anna jönsson och fantastiskt information och fantastiskt vård från läkaren charlotte holmqvist så upplevde jag och mycket trevlig personal i övrigt stor tack för er alla