Vårdcentralen Hertig Knut, Halmstad

Om Vårdcentralen Hertig Knut, Halmstad

Med hälsan i centrum!

Vi erbjuder ett brett utbud av flera olika yrkeskategorier till dig som väljer vår vårdcentral Hertig Knut med filial på Kärleken.

Specialistläkare i allmänmedicin, barnavårdscentral, distriktssköterskor och vaccinationsmottagning.

Sjukgymnastik i moderna lokaler, arbetsterapeut samt kurators- och psykologmottagning.

Välkommen!

Du kan alltid kontakta oss via nätet. Logga in på www.1177.se för att förnya recept, få svar på frågor, boka tid, av- och omboka ditt besök och mycket mera.

Lista dig hos Vårdcentralen Hertig Knut, Halmstad

Köpmansgatan 29 - visa på karta
  • Måndag - Fredag 06:45 - 16:30 Telefonsvarare
Drop-in
Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Hertig Knut, Halmstad

2,4

15:58 - 16 jan, 2020 skrev:

Där finns läkare som är mycket rigid och dessutom omöjlig att få kontakt med. Efter 4 kontaktförsök via 1177 har han fortfarande inte hört av sig!

2,0

22:09 - 23 maj, 2018