Vårdcentralen Andersberg, Halmstad

Om Vårdcentralen Andersberg, Halmstad

Vårdcentralen ligger centralt i området Andersberg jämte Andersbergsskolan. Utöver specialistläkare i allmänmedicin finns distriktssköterskemottagning, vaccinationsmottagning, sjukgymnastik, arbetsterapi, psykolog, kurator, rehabteam samt barnavårdscentral.

Vi erbjuder också den säkra webbtjänsten www.1177.se. Skaffa konto kostnadsfritt och du kan förnya recept, av- och omboka ditt besök, förnya hjälpmedel, ställa en fråga och mycket mer.

Lista dig hos Vårdcentralen Andersberg, Halmstad

Skolgången 2 - visa på karta