Närhälsan Lidköping närakut, Lidköping

Om Närhälsan Lidköping närakut, Lidköping

Välkommen till Lidköping Närakut.
Närakuten är en mottagning som är gemensam för de offentliga och de flesta privata vårdcentralerna i Skaraborg. Den är belägen på Sjukhuset i Lidköping.
Öppettider Lördag-söndag-helgdag kl 11.00-17.00 och vardagskvällar kl 17.00-22.00.
Dit kan du söka om du är i akut behov av sjukvård men inte så allvarligt att du behöver söka på sjukhusets akutmottagning. För att få råd om hur du skall göra vid akut sjukdom är det oftast bäst att först ringa till sjukvårdvårdsrådgivningen på telefonnummer 1177. Endast drop-in, ingen tidsbokning.

0510 - 855 09 Växelnummer
Mellbygatan 11-15, 531 85, Lidköping, Vid adminstrativa frågor dagtid vänder du dig till Guldvingens vårdcentral, 0510-869 98 - visa på karta
  • Lördag - Söndag 11:00 - 17:00 samt helgdagar
  • Lördag - Söndag 11:00 - 17:00

Närhälsan Lidköping närakut, Lidköping

13:40 - 05 jun, 2019 skrev:

Tack till sköterska och dr David Björnell för seriös undersökning av ev. lunginflammation. Troligen var det rätt diagnos och medicin. Nu är jag feberfri, hostar mindre men är väldigt trött