Närhälsan Nossebro vårdcentral, Nossebro

Om Närhälsan Nossebro vårdcentral, Nossebro

På Närhälsan Nossebro vårdcentral är vi knappt 30 personer som arbetar. Vi bedriver en komplett primärvård under ett och samma tak. God kvalité och service är nyckelord för oss. Vår strävan är att du alltid ska känna dig välkommen när du kontakar oss. För utförligare beskrivning se vår hemsida: www.nossebrovardcentral.se

Lista dig hos Närhälsan Nossebro vårdcentral, Nossebro

Ängsgatan 2, 465 31, Nossebro - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 11:30 Drop in-provtagning
Se besöksinformation för patient.
Husläkare / vårdcentral