4.5

Jourcentralen Norrköping

Vrinnevisjukhuset, Ingång 2 Blå porten, Norrköping

Jourcentralen Norrköping

4.5
Välkommen till jourcentralen! Vi ger vård under kvällar och helger, när din vårdcentral är stängd. Tiderna hos oss är reserverade för medicinska tillstånd som inte kan vänta tills vårdcentralen öppnar igen. Observera att jourcentralen har begränsade möjligheter till avancerad provtagning och utredning. Innan du bokar en tid på jourcentralen rekommenderar vi att du ringer 1177 Vårdguiden på telefon. Sjuksköterskan som svarar ger dig rådgivning och gör en medicinsk bedömning. För att boka en tid på jourcentralen, använd e-tjänsten "Boka tid direkt" (se överst på webbsidan). Tiderna läggs ut fortlöpande. Om det inte finns någon ledig tid, försök igen om en stund. Har du inte möjlighet att logga in på 1177.se kan 1177 Vårdguiden på telefon lotsa dig vidare. Vid allvarliga, akuta tillstånd ring 112. Om du behöver förlänga en längre sjukskrivning, vänd dig till din vårdcentral.

Informationen uppdaterades 20:34 - 15 jun, 2021

4.5 / 5

12 dec, 2018 Ingar Lindbäck skrev:

Snabb och professionell hjälp och trevligt bemötande.

20 apr, 2017 Cai skrev:

Fantastisk personal. 👍