Vårdcentralen Skärblacka

Om Vårdcentralen Skärblacka

Vårdcentralen har tidsbeställd mottagning för alla sorters åkommor. Vi har dessutom möjlighet att ta emot akutfall under hela dagen. Till Vårdcentralens Lättakut kan du komma utan att boka tid vardagar klockan 08.00-11.00 Här får du hjälp med enklare akuta besvär som hosta, feber, halsont, öron- och ögonbesvär, hudbesvär, urinvägsbesvär, akut allergi och akut smärta. Mer information finns på denna webbplats under rubriken "Vårt utbud".

Lista dig hos Vårdcentralen Skärblacka

Stationsvägen 2, Skärblacka - visa på karta
Nej, utom till vissa specialmottagningar

Vårdcentralen Skärblacka

10:52 - 28 jan, 2019 skrev:

Den bästa hälsokontakt jag någonsin stött på, alla kategorier! Tack!